Login FAQInlogproblemen Indien u niet kunt inloggen of wel kunt inloggen maar een melding krijgt dat u bent uitgelogd als u naar "mijn set" gaat, dan is de logincookie niet meer bekend of niet correct. U moet in uw internetbrowser uw cookies verwijderen.
Cookies verwijderen in Internet Explorer: Kies "Internet Options" (Internet-Opties) uit het menu "Tools" (Extra). Kies het tabblad "General" (Algemeen). Klik bij history (Browser geschiedenis) de op de knop "Empty Now" (Bestanden verwijderen). Klik vervolgens op de knop Cookies. Klik op close (sluiten) Klik op op OK Sluit internet explorer (deze stap is sinds de nieuwe versie van IE belangrijk) Start interner explorer, ga naar www.hifi.nl opnieuw en log nogmaals in. Cookies verwijderen in FireFox: Kies "Extra" > "Opties" > "Privacy" Verwijder de cookies Klik voor Firefox versie 2.0 op "Nu wissen" onder het kopje "Privé-gegevens"Sluit firefox en start opnieuw
Cookies verwijderen in Safari: Kies in het bovenste menu en selecteer VoorkeurenKlik op het pictogram Beveiliging (slot)Klik op de button Cookies weergeven.Klik op Alles verwijderen. Sluit safari en start opnieuw
Cookies verwijderen in Netscape: Kies "Preferences" (Voorkeuren) uit het menu "Edit" (Bewerken). Open de categorie "Advanced" en kies "Cache". Klik op de knoppen "Clear Memory Cache" (geheugencache leegmaken) en "Clear Disk Cache" (schijfcache leegmaken). Sluit netscape en start opnieuw
|