ARTIKELKharma

Super High-End

Kharma presenteert zich in Den Bosch tussen een breed pakket aan andere ‘super highend’ merken. Peter heeft daarbij gemerkt dat de gasten van The Art of Living Well bij een misschien wel toevallige eerste kennismaking met de exclusieve audioproducten van zijn merk vaak niet weten wat ze zien. En er dus meer van willen weten.

Ze komen misschien naar het presentatiecentrum om eens te kijken naar een jacuzzi – die wel dertig mille kan kosten – of een design keuken, luxe sauna of waterjet massagecapsule. Waar wij op onze beurt eerlijk gezegd nog nooit van hadden gehoord. Het bewijst dat de topmerken elkaars succes door een gezamenlijke aanpak inderdaad kunnen versterken. Zo komt het dat je een Kharma audioset ziet staan met daaromheen een enorm ‘bubbelbad’, zeer luxe designmeubels, maatwerk verlichtingstechniek en last but not least een strak vormgegeven schommelbed waarin je zo te zien zacht wiegend in slaap wordt gebracht. Buiten staan overigens ook de speciale Matrix luidsprekerunits aan de rand van een kloek dakzwembad opgesteld.

Peter Bats: "Samen met andere merken doen we hier letterlijk en figuurlijk mooie dingen. Zeg nu zelf: dat is toch een heel ander verhaal dan het leegruimen van een hotelkamer om je product te presenteren?”

Een van de andere deelnemers in Den Bosch onderstreept dat nog maar eens. "Op de eerste verdieping hebben we het gevoel een hoogwaardige designhuiskamer gecreëerd. De kleuren van de meubels en accessoires en de heel verfijnde afwerking van de Kharma luidsprekers zijn weloverwogen op elkaar afgestemd. Ze zijn diep paars, tegen zwart aan. Mooi vind ik. Zoals je dat thuis ook zou doen. Het design bureau dat daar tussen staat, heb ik trouwens ontworpen.”

MERK

EDITORS' CHOICE