In oktober 2002 werd Home Perfection officieel geopend en sindsdien is er alleen maar groei geweest. Dusdanig zelfs dat er inmiddels een gedeelte van de ruimte die gebruikt werd voor car-audio is toegevoegd aan de Home Perfection afdeling. Dat de winkel zich niet op een zichtlocatie bevindt biedt volgens Sylvia alleen maar voordelen, zowel voor ons als winkelier als wel voor de klant. In het centrum van Bergen op Zoom wordt parkeren steeds moeilijker en er moet altijd voor betaald worden. Hier op het industrieterrein is volop gratis parkeerruimte beschikbaar. Bovendien komen klanten gericht hier naar toe en hebben we dus geen “last” van passanten en kunnen we al onze tijd en aandacht besteden aan de mensen die daadwerkelijk de moeite nemen naar de winkel te komen. Uiteraard is het ook mogelijk vooraf een afspraak te maken om bepaalde producten te bekijken of te beluisteren. "We zorgen er dan voor dat de gevraagde producten speelklaar opgesteld staan en hebben dan ook de tijd alle vragen van de klant te beantwoorden", zegt Sylvia. "Ja", roept André vanuit de luisterruimte; “en Sylvia zorgt dan voor de vrouwelijke touch door bijvoorbeeld een lekker glaasje wijn te schenken als het daar tijd voor is”. Naast deze attente dingen zorgt Sylvia er ook voor dat de winkel een huiselijke uitstraling heeft en dat vrouwelijke klanten zich bijzonder op het gemak voelen tijdens het verkoopgesprek. Een gesprek van vrouw tot vrouw verloopt toch dikwijls anders dan een gesprek tussen man en vrouw. Bovendien weet Sylvia soms makkelijker de vrouwelijke partners van klanten te overtuigen van het aankopen van een beter klinkende en wat grotere speaker in plaats van een kleine, door met praktische tips te komen betreffende de inrichting van de huiskamer.
Ook in het assortiment klinkt de invloed van Sylvia door. Bij het bepalen hiervan wordt uiteraard eerst gekeken naar de klankmatige prestaties, maar kort daarop volgt het criterium uiterlijk. Zo worden bijvoorbeeld speakers verkocht van het Zwitserse merk Piëga, die goede prestaties koppelen aan een meer dan fraai uiterlijk. Naast Piëga worden, onder andere, ook de merken B&W, Monitor Audio, Klipsch, Infinity en JBL verkocht. Een zorgvuldig samengesteld pakket waarmee eigenlijk elke luisterwens vervuld kan worden, zowel voor stereo als voor surround. Electronica is er in elke prijsgroep, waarbij de nadruk ligt op het midden en hogere segment. Merken zijn onder andere de bekende namen Harman Kardon, Rotel, het recent toegevoegde Yamaha en het Chinese merk Vincent. Vincent is ook weer een merk dat misschien niet bij iedereen bekend is, maar wat er een lekker eigenwijze visie op nahoudt en dit koppelt aan een fraai uiterlijk. Omdat bij surroundweergave ook vaak beeld om de hoek komt kijken is er uiteraard ook een assortiment aan TV’s, plasma’s en beamers beschikbaar. Hiervoor worden de merken Sharp, JVC, Metz en Pioneer ingezet. Voor de bekabeling van de sets worden producten van het merk Ixos gebruikt. "Kijk", zegt Sylvia: "bij het bepalen van ons assortiment zijn we eigenlijk constant op zoek naar betaalbare exclusiviteit. Dit motto komt ook min of meer terug in onze slagzin “De mooiste muziek voor uit en huis” welke prominent op de gevel prijkt en ook in reclame uitingen gebruikt wordt."