NIEUWSElipson

House of Music gaat producten van het Franse Elipson in België distribueren

Audiospecialist AV Industry heeft House of Music aangesteld als zijn nieuwe exclusieve distributiepartner voor België en het Groothertogdom Luxemburg voor het beroemde Franse merk Elipson. Elipson is het oudste Franse luidsprekermerk en is het merk dat in de afgelopen vijftig jaar de meeste patenten op het gebied van akoestisch ontwerp heeft ontwikkeld. Het partnerschap gaat in op 15 november 2022.

Elipson in België verdeeld door House of Music

Het portfolio van Elipson heeft zich de afgelopen drie jaar zeer sterk ontwikkeld rond drie assen: producten voor integratie, hifi en smart producten. Het was dan ook tijd voor een distributeur die ook die ontwikkelingen in de markt kan ondersteunen. De routekaart voor de komende twaalf maanden is erg veelbelovend met de komst van een complete reeks connected producten die compatibel zijn met Airplay 2 / Google Cast, de lancering van een nieuwe reeks instapluidsprekers, evenals de komst van een zeer complete reeks elektronica van Franse makelij.

Vincent Laigle, CEO van AV Industry, zegt het volgende over de samenwerking: “dit is een fantastische kans voor Elipson om samen te werken met House of Music en het komt op een spannend moment nu we een van onze meest ambitieuze periodes ingaan met nieuwe productlanceringen in de komende maanden. Het team van House of Music begrijpt duidelijk de vereisten van de Benelux hifi-markt, met een hoogwaardig dealernetwerk en een portfolio van topmerken, en we zijn verheugd dit nieuwe hoofdstuk met hen als partner te beginnen.”

Michael Bingé, CEO van House of Music, voegt daar het volgende aan toe: “House of Music is al twintig jaar een toonaangevende hifiambassadeur in de Benelux en we zijn vereerd dat we zijn geselecteerd als exclusieve distributeur voor Elipson. Hoewel we op papier een distributeur zijn, zien we onszelf als gepassioneerde ambassadeurs voor de merken waarin we geloven, en deze passie wordt altijd overgebracht op onze gespecialiseerde dealers. Deze laatste is dan ook dé doelgroep waar we ons op richten. We kennen ze best, hebben samen een verleden en we keren hiermee terug naar onze roots.”

Hij gaat verder: “De toevoeging van dit toonaangevende audiomerk aan ons portfolio maakt de transformatie naar House of Music 2.0 compleet. In elk van de audiomarktsegmenten kunnen wij nu een kwaliteitsassortiment aanbieden, de Britse topper,  Scandinavische design en nu Franse klasse, waardoor wij dé voor de hand liggende partner zijn voor het hifidealernetwerk in de Benelux. Elke dealer kan onze merken en product portfolio ontdekken in onze vernieuwde showrooms in Ronse.”

MERK

EDITORS' CHOICE