NIEUWS

Importeur Havoned viert jubileum: 25 jaar innovatie

Importeur Havoned viert in 2019 zijn 25ste verjaardag en zal dat komende maand uitgebreid vieren. Sinds de oprichting in 1994 heeft Havoned zich gericht op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van hifi- en consumentenelektronicaproducten, waarbij een breed assortiment is ontstaan van accessoires tot complete hifi-systemen. Bekende namen zijn Klipsch, Sonoro, Magnat, Marmitek, Oehlbach en Vogel’s. Alle merken hebben naar eigen zeggen één ding gemeen: hoogwaardige kwaliteit.

“Het draait uiteindelijk om de beleving”, stelt Emiel Zwaagman, Marketing Manager bij Havoned. “Het comfort van het juiste product dat optimaal presteert. Vaak wordt op ondersteunende zaken zoals accessoires bespaard, waardoor je de kwaliteit van een compleet systeem degradeert. Wij hebben aandacht voor álle componenten. En dat zie je terug in ons aanbod.” 

Merkenpakket

De merken van Havoned kenmerken zich door styling, kwaliteit en duurzaamheid. “Met onze bevestigingssystemen voor audio-, video-, en multimedia-apparatuur van marktleider Vogel’s lopen we voorop in de markt” zegt Cor Ariëns, Sales Manager bij Havoned, ”terwijl Oelbach al meer dan veertig jaar hét merk voor hoogwaardige kabels en accessoires is. Voeg daar de high-end geluidssystemen van Magnat en Klipsch aan toe, dan zie je meteen met hoe veel passie we met ons vak bezig zijn. In onze showroom in Putten zijn alle merken samengebracht. Elk in hun eigen stijl, van eenvoudige displays tot complete soundstudio’s met comfortabel meubilair om optimaal van het geluid van onze high-end systemen te kunnen genieten.”

Omdat de ontwikkelingen steeds sneller gaan en producten voortdurend worden aangepast en verbeterd, is een hechte band met de afnemers van Havoned essentieel. Zwaagman: “Zowel de vakhandel als de online verkoopkanalen hebben baat bij goede informatie: waar moet de consument op letten, welk advies past het beste bij welke klant? Wij zorgen ervoor dat onze afnemers het beste advies kunnen geven. We ondersteunen hen met displays, promoties en trainingen op de werkvloer. Hun succes is ons succes, wat betekent dat we er met elkaar voor moeten zorgen dat de consument de best mogelijke oplossing krijgt. Dat maakt ons steeds meer dienstverlener dan leverancier. We helpen onze klanten met hun marktbewerking.”

25 jaar Havoned

Het 25-jarig bestaan van Havoned zal niet ongemerkt voorbij gaan. Zwaagman: “In mei zal alles in het teken staan van ons jubileum. Het is de hele maand feest en er staan diverse promotionele activiteiten gepland die betrekking hebben op vrijwel ons hele assortiment.”  

Kijk voor meer actuele informatie op www.havoned.nl.


EDITORS' CHOICE