Harman Kardon strikt Jennifer Lopez

Redactie HiFi.nl | 11 december 2011 | Harman Kardon

Harman International Industries kondigt aan dat de bekende Amerikaanse superster Jennifer Lopez de hoofdrol gaat spelen in de nieuwe merkcampagne rond het audiomerk van Harman Kardon. Jennifer Lopez zal voor Harman Kardon actief zijn in de wereldwijde reclamecampagne ‘Beautiful Sound’. De advertentie-commercial gaat vandaag in Europa in première en zal tevens online te bewonderen zijn. 

Jennifer Lopez staat bekend om haar schoonheid, elegantie, stijl en levert consequent geweldige muzikale prestaties. De naam Harman Kardon staat bekend om kwalitatief hoogwaardig geluid en een aantrekkelijk ontwerp. Een goede combinatie van vrouwelijk schoon en ultieme geluidskwaliteit dus. In de eerste commercial voor Beautiful Sound introduceert Jennifer Lopez het Harman Kardon BDS audio/video home entertainmentsysteem met 3D Blu-ray. Doordat dit product eenvoudig te installeren en te bedienen is, is het de beste ‘partner’ voor moderne platte televisies. De nieuwe Harman Kardon BDS-serie reproduceert films en muziek vanaf vrijwel elke bron, met alle helderheid en natuurgetrouwheid van het originele materiaal, waarbij de luisteraar in een 5.1-kanaals surround sound-beleving wordt gedompeld.

Elk BDS-systeem meet en kalibreert zichzelf automatisch om de beste audioprestaties te leveren in elke willekeurige akoestische omgeving. Alle systemen binnen de BDS-reeks bieden Blu-ray Disc afspeelmogelijkheden met BD-Live compatibiliteit en leveren zuivere high-definition 1080p beeldkwaliteit. Video- en audioprestaties zijn voorbeeldig, vanuit elk van de grote hoeveelheid ondersteunde inputbronnen waaronder TV, Blu-ray Disc, DVD, CD, radio en USB. Het is zelfs mogelijk om content af te spelen vanaf een iPhone of iPod, via het Harman Kardon The Bridge III dock.

De overeenkomst met Jennifer Lopez past perfect in de reeks andere belangrijke artiesten die dit jaar hun handtekening onder een contract met Harman zetten. Zo werd de ‘Hear the Truth’ merkcampagne voor JBL opgezet rond commercials met Maroon 5 en internationale superster AR Rahman. In 2012 zullen nog meer overeenkomsten met prominente artiesten bekend worden gemaakt.

Voor meer informatie kun je kijken op de website van Harman Kardon.


EDITORS' CHOICE