Musical Fidelity M1CLiC wint opnieuw

Redactie HiFi.nl | 30 november 2011 | Musical Fidelity

De M1CLiC van Musical Fidelity won afgelopen zomer een EISA Award en is bij de Digital Movie Awards opnieuw in de prijzen gevallen: als Netwerkcomponent van het Jaar.

Voor de zevende maal heeft het tijdschrift Digital Movie de Digital Movie Awards uitgereikt aan alle winnaars tijdens een feestelijke borrel. De Awards zijn sinds de eerste uitreiking in 2005 uitgegroeid tot een begrip op het gebied van consumentenelektronica. Dat de bekendheid van de Awards ieder jaar groeit, blijkt uit het aantal stemmers: ruim zevenduizend lezers kozen in 31 categorieën het volgens hen beste en mooiste product. In de categorie Netwerkcomponent van het Jaar 2011-2012 is de Musical Fidelity M1CliC als beste uit de bus gekomen met als resultaat een Digital Movie Award.

Digitale signalen aangeleverd door onder meer computers, servers, draagbare spelers en USB-sticks ondergaan een vipbehandeling. Omdat de omzetting van digitaal naar analoog hoogwaardig is en er ook nog aan bestaande analoge bronnen is gedacht, kennen de lezers en de redactie van Digital Movie de Award voor de Netwerkcomponent van het Jaar 2011-2012 toe aan de Musical Fidelity M1CliC.

Lees hier onze recensie van de M1CLiC

Digital Movie
Digital Movie verschijnt tien keer per jaar en volgt alle ontwikkelingen op het gebied van hardware voor bewegend beeld op de voet. Lezers vinden uitgebreide tests over de nieuwste camcorder, tv’s (LED, lcd, plasma, 3D) en projectoren en doen zelf ook actief mee via het opiniepanel en de community. Ook beeldondersteunende producten zoals Blu-ray, HD-recorders, homecinema, luidsprekers, NAS en mediaspelers komen aan bod. Digital Movie brengt overzicht in de vele ontwikkelingen binnen de consumentenelektronica, niet alleen via het tijdschrift, maar ook via videoreviews die op de site te vinden zijn.

Een overzicht van alle winnaars is terug te vinden op deze pagina. De juryrapporten van alle producten staan in de decemberuitgave van Digital Movie beschreven, die deze week is verschenen. Uitgever Ashja Bosboom-Fetvaciyan: “In deze roerige tijden zijn onderscheidingen van dit niveau belangrijk bij het overtuigen van de consument. Wij dragen graag bij aan de juiste keuze van de doelgroep.”

MERK

EDITORS' CHOICE