Ook Technica Nova Oosterhout, de firma die in deze hi-visit centraal staat, heeft een grote vaste klantenkring waarbij de cliëntèle uit de wijde omgeving afkomstig is. Dit heeft een aantal oorzaken. Ten eerste bestaat het bedrijf al veertig jaar waardoor er een grote vaste klanten kring bestaat. De huidige eigenaar, Rudolf van Hellenberg Hubar, is al de derde generatie. Zijn grootvader is ooit, in de achterkamer van een kapperszaakje, met de verkoop van radio’s begonnen. Zijn beide zoons hebben het bedrijf voortgezet en omdat er nu eenmaal geen twee kapiteins op één schip kunnen zijn is er nu zowel in Oosterhout als in Breda een bedrijf dat luistert naar de naam Technica Nova. Niettegenstaande de gelijke naam en de goede familiebanden werken zij als bedrijven volstrekt onafhankelijk van elkaar. Rudolf heeft de leiding van het bedrijf twee jaar geleden van zijn vader overgenomen en is nu verantwoordelijk voor de winkel waarin hij samenwerkt met zijn vader en nog een derde medewerker. Verder zijn er nog een monteur en een chauffeur die de expeditie verzorgt.
Een tweede reden hangt samen met het kernbegrip van het bedrijf; de service. Rudolf vertelt dat dit in de praktijk betekent dat kinderen die het ouderlijk huis verlaten, op grond van de goede ervaringen van hun ouders, veelal eveneens kiezen voor de hen zo vertrouwde firma. Deze klanten wonen over het algemeen binnen een straal van 25 kilometer. Doordat het leveringspakket samengesteld is uit door betrouwbare importeurs en fabrikanten ondersteunde gerenommeerde merken is de kans op after sale problemen klein en durft van Hellenberg Hubar het ook aan om te leveren aan klanten die op nog grotere afstand wonen. Deze klanten komen af op de naam van het geheel overdekte winkelcentrum of worden op het bestaan van Technica Nova gewezen doordat ze de internetsite tegenkomen op www.technicanova.nl .