Televisiefabrikant Loewe heeft een nieuw submerk voor een jonge doelgroep gelanceerd: WE. Naar eigen zeggen zijn compromisloze kwaliteit, duurzaamheid en een buitengewoon boeiend ontwerp de uitgangspunten waarop 'WE. by Loewe' is gebaseerd.
We. by Loewe
Bijna 100 jaar na de oprichting lanceert Loewe een gloednieuw merk dat staat voor 'innovatieve audio- en video-oplossingen en volledig is afgestemd op het dynamische mediaconsumptiegedrag van jongvolwassenen'. "Vooral de jongere doelgroepen hebben een grote affiniteit met films en muziek", legt Aslan Khabliev, CEO van Loewe, uit. "Deze doelgroep weet precies wat ze willen. Daarom is WE. by Loewe precies op hun behoeften afgestemd, met de nadruk op een fris en onafhankelijk design, hoogwaardige materialen en duurzame productontwikkeling. Ons doel is om deze klantengroep een echt alternatief te bieden met WE. by Loewe en daarmee ook op middellange termijn de weg vrij te maken naar de premiumwereld van Loewe."
De start van het nieuwe merk WE. by Loewe staat gepland voor begin 2021 met een serie Bluetooth-luidsprekers voor thuis of onderweg. Met frisse kleuropties en slimme detailoplossingen spreken de nieuwe modellen jonge en muziekminnende klanten aan die op zoek zijn naar een werkelijk uitstekend product.
De tv-modellen van het WE. by Loewe merk verschijnen vervolgens in het tweede kwartaal van 2021. Technisch gezien vertrouwen de ontwikkelaars op hoogwaardige LED-panelen in verschillende formaten van 32 tot 65 inch schermdiagonaal. De basisuitrusting omvat altijd talrijke bedrade (HDMI, LAN, USB, TOSLINK) en draadloze (Wi-Fi, Bluetooth, DLNA) interfaces, drievoudige tuner en de mogelijkheid voor USB-opname. In lijn met het gebruiksgedrag van de doelgroep voorziet Loewe alle televisies van het nieuwe merk van voorgei?nstalleerde apps van de toonaangevende streamingproviders: onder andere Netflix, YouTube en Amazon Prime. Ook de gei?ntegreerde, krachtige soundbar met Dolby Atmos-ondersteuning is een essentieel onderdeel van het pakket.
Het moderne, innovatieve design interpreteert de individuele kenmerken van het hoofdmerk van Loewe op een nieuwe, onafhankelijke manier. De ontwerpers vertrouwen op een hoogwaardige materiaalkeuze en een tweetraps kleurconcept dat speciaal voor WE. by Loewe is ontwikkeld. Een geïntegreerde tafelvoet en het intelligente kabelmanagement ronden het totaalconcept van de jonge tv-generatie af.
Met WE. by Loewe opent het traditionele Frankische bedrijf een nieuw hoofdstuk, met een duidelijke focus op 'young digital natives', waarbij niet alleen het productportfolio van We. by Loewe consequent op de verwachtingen van die doelgroep is gericht. Dat geldt volgens de fabrikant ook voor een gepersonaliseerde klantenservice en op inhoud gebaseerde marketing- en communicatieactiviteiten die speciaal zijn afgestemd op de groep klanten en hun gemeenschappen.
Verdere gedetailleerde product- en prijsinformatie zal ruim voor de marktintroductie worden gepubliceerd.