40 jaar HiFi Klubben: acties en interview Peter Lyngdorf


Redactie Hifi.nl | 23 september 2020

HiFi Klubben wordt 40 jaar, en viert dat onder meer met tal van jubileumaanbiedingen en de uitgave van een krantje, verkrijgbaar in alle filialen maar ook online te lezen. Daarnaast is het mogelijk geworden om deel te nemen aan de missie van het bedrijf en als franchisenemer je eigen winkel te starten.

De Scandinavische audiospeciaalzaak verkoopt sinds 1980 kwaliteitsproducten die "je feest leuker, je geluid beter en je films nóg indrukwekkender maken." In september liggen ook de Nederlandse filialen van HiFi Klubben vol met nieuwe producten van DALI, Denon, NAD, Bowers & Wilkins en meer. "En we hebben heel veel jubileumaanbiedingen, zodat je met ons mee kunt vieren en flink wat geld kunt besparen." 

Oprichter Peter Lyngdorf: "Toen ik in 1980 Danmarks HiFi Klub oprichte, was dat uit frustratie over dealers die vooral die spullen verkochten die de meeste winst opleverden terwijl de kwaliteit hen niets uitmaakte. Het geld dat ik bespaarde door producten direct te verkopen, gebruikte ik om betere producten te verkopen en niet goedkopere. Zo konden meer mensen genieten van goed geluid!"

Lees het hele interview in de jubileumkrant van HiFi Klubben, en bekijk deel 1 van 'The Start of HiFi Klubben'.

HiFi Klubben franchises

"Als je ondernemerschap wilt combineren met een fascinatie voor goed geluid en een ongelimiteerde liefde voor muziek dan is HiFi Klubben de volgende logische stap in jouw carrière."

HiFi Klubben heeft meer dan 100 winkels – waaronder 13 in Nederland – en is daarmee Europa’s grootste onafhankelijke retailer in kwaliteitsaudio- en video apparatuur. Met een succesvolle 40-jarige geschiedenis en volop plannen voor de toekomst nodigen ze ondernemers nu uit om deelgenoot te worden van de missie: Moving People Through Great Sound. "Ons professionele Deense hoofdkantoor ondersteunt je met kennis, training, producten en marketing, in nauwe samenwerking met een toegewijd Nederlands management. Ons doel is om de huidige organisatie van 13 winkels, een web shop en een Projecten afdeling uit te breiden naar een landelijk dekkend netwerk van 20 tot 30 fysieke winkels." Je vindt meer informatie op de website.

EDITORS' CHOICE