Welkom bij Hifi.nl
Wat is uw leeftijd?

Vanwege de nieuwe AVG regelgeving persoonsgegevens zijn wij verplicht te vragen naar uw leeftijd. De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Door uw keuze te maken bevestigt u dat u zich bewust bent van eventuele aanbiedingen van derden en moeten wij bepaalde content voor u uitsluiten als u jonger bent als 24 jaar. HIFI.nl confirmeert zich aan de gestelde AVG persoonsgegevens wetgeving.


HIFI.nl maakt zelf GEEN gebruik van persoonsgegevens of cookies voor eigen- of commerciële doeleinden. Door hier een keuze te maken accepteert u ook gelijk onze cookies waarvan u weet dat wij deze verder niet gebruiken anders dan u winkels te tonen op afstand van uw locatie in bepaalde overzichten. Wilt u meer weten over de AVG persoonsgegevens wetgeving kunt u terecht bij de Autoriteit persoonsgegevens Uw digitale privacy en veiligheid is belangrijk voor ons en daarom houden wij ons strikt aan de gestelde AVG regelgeving.

NIEUWS

Het einde van de televisie als centrum van de huiskamer?

Redactie HiFi.nl | 21 februari 2016

Slechts de helft van Engelse consumenten beschouwt de televisie in de woonkamer als het 'centrale scherm', en zeven op de tien combineert tv-kijken met andere bezigheden op telefoon of tablet. Dat blijkt uit een onderzoek van internetreclamebureau IAB UK

Geen bijzonder nieuws voor de gemiddelde moderne huiskamer, maar wellicht een verrassende uitkomst voor fabrikanten. Bijna tweederde van de tijd dat de deelnemers aan het onderzoek in de avonduren naar een scherm kijken, gaat het niet om de televisie. Wat overigens niet wil zeggen dat de tv niet aanstaat; de aandacht gaat echter naar iets anders. In bijgevoegde diagram kun je zien waar de aandacht tijdens reclames naar uitgaat, waarbij het onderzoek opmerkt dat het checken van email op telefoon of tablet of het chatten via bijvoorbeeld whatsapp net zoveel voorkomt tijdens de uitzending als tijdens de reclame. 


EDITORS' CHOICE

laden