Tijdens een internationale persconferentie werd de Boston Acoustics A-Series gepresenteerd. Deze luidsprekers zijn voor Boston ontwikkeld bij een inmiddels beroemd Duits designlab, gespecialiseerd in de ontwikkeling van luidsprekers, elektronica en akoestische aanpassingen. Zij ontwikkelen voor veel bekende high-end merken. Het strategische uitgangspunt van Boston was om gelijke producten te ontwikkelen voor Amerika, Azië en Europa, maar om Europese kennis te gebruiken. De meest succesvolle luidsprekermerken gebruiken Europese expertise, aldus Boston Acoustics. In de luisterruimte staat de A25, een tweeweg minimonitor, oftewel boekenplank luidspreker.
Boston Acoustics maakt sinds 2005 deel uit van D&M Holdings, samen met merken als Marantz, McIntosh, Denon en Calrec (microfoons). Boston maakte eerder een A-Serie en vestigde daarmee haar reputatie. De nieuwe A-Serie bestaat uit drie bookshelfs, waarvan de kleinste A23 eigenlijk bedoeld is als surroundweergever (A23, A25 en A26). De twee vloerstaande modellen heten A250 en A360. De subwoofers heten ASW250 en ASW650 en de center is de A225C.
Hoewel de prijzen misschien anders doen vermoeden, zijn deze Bostons allerminst modellen die even snel in elkaar geflanst zijn om maar zo goed en snel mogelijk commercieel te scoren. Deze weergevers zijn volledig vanuit wetenschappelijke kennis en metingen ontwikkeld en zitten vol met slimme technische oplossingen. Essentieel voor het ontwerp was om een vlakke octaaf naar octaaf frequentieresponse te krijgen (elke toon klinkt dan even luid), een zeer lage vervorming, de mogelijkheid om hoge vermogens te verwerken in verband met de wens om een zo volledig mogelijk dynamisch bereik te hebben, een natuurlijke tonale balans en een driedimensionale imaging. Boston ontdekte in Europa dat imaging van groot belang is voor high-end liefhebbers en dat wijkt enigszins af van de Amerikaanse praktijk.