Welkom bij Hifi.nl
Wat is uw leeftijd?

Vanwege de nieuwe AVG regelgeving persoonsgegevens zijn wij verplicht te vragen naar uw leeftijd. De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Door uw keuze te maken bevestigt u dat u zich bewust bent van eventuele aanbiedingen van derden en moeten wij bepaalde content voor u uitsluiten als u jonger bent als 24 jaar. HIFI.nl confirmeert zich aan de gestelde AVG persoonsgegevens wetgeving.


HIFI.nl maakt zelf GEEN gebruik van persoonsgegevens of cookies voor eigen- of commerciële doeleinden. Door hier een keuze te maken accepteert u ook gelijk onze cookies waarvan u weet dat wij deze verder niet gebruiken anders dan u winkels te tonen op afstand van uw locatie in bepaalde overzichten. Wilt u meer weten over de AVG persoonsgegevens wetgeving kunt u terecht bij de Autoriteit persoonsgegevens Uw digitale privacy en veiligheid is belangrijk voor ons en daarom houden wij ons strikt aan de gestelde AVG regelgeving.

NIEUWS

Philips´ marketing

Redactie HiFi.nl | 01 september 2001

Philips gaat hoog inzetten op verbetering van zijn marketing. De tijd is voorbij dat Philips zorgt voor belangrijke doorbraken op technologisch gebied, waarna anderen daarmee de markt veroveren.

Dat zei president Gerard Kleisterlee bij de introductie van de DVD recorder DVD R1000 bij de start van de Internationale Funkausstellung vrijdag in Berlijn.

Meer weten


EDITORS' CHOICE

laden